Nagpur-Jharsuguda Demiryolu Kavach Güvenliğini Alacak | Nagpur Haberleri

HakikaT

Global Mod
Global Mod
NAGPUR: Daha fazla güvenlik aranıyor, Güney Doğu Merkez Demiryolu (SECR), Research Design and Standards Organization (RDSO) tarafından özel katılımla işbirliği içinde geliştirilen çarpışma önleyici cihaz olan yerli olarak geliştirilen otomatik tren koruma sistemi (ATPS) Kavach’ın kullanılmasını önerdi.

gfx


Cihaz arasında kurulur Nagpur-Jharsuguda SECR yetkilileri, tahmini maliyetinin 1.000 Rs crore olduğunu söylüyor.
Bilaspur, Raipur ve Nagpur bölümlerini içeren SECR bölgesi, yoğun bir yük ve yolcu treni trafiğine sahiptir. Bu üç bölümdeki istasyonlar, en yoğun Mumbai-Howrah ve Mumbai-Katni-Bilaspur rotalarından birine düşüyor. Ağır kömür nakliyesi nedeniyle, bölge raydan çıkma ve çarpışmalara karşı savunmasızdır.
Kalamna-Rasmunda (259 km), Jairamnagar-Bilaspur-Bilha (32 km) ve Bilaspur-Ghutku (12 km) arasındaki otomatik sinyalleşmeyi tamamladıktan sonra SECR, şimdi hedefine ulaşmak için Nagpur ve Jharsuguda arasında Kavach teknolojisini kullanmayı teklif etti. sıfır kaza
SECR’nin baş halkla ilişkiler sorumlusu (CPRO) Saket Ranjan şunları söyledi: “SECR tarafından kurulan otomatik sinyalizasyon, tüm bölgenin Kavach yönetimi altına alınmasında hayati bir rol oynayacak. SECR bölgesinin başlangıç ve bitiş noktaları olan Nagpur ve Jharsuguda arasına Kavach’ları yerleştirmeyi planlıyoruz.”
Ranjan, “Hindistan Demiryolları, yerli olarak geliştirilen Kavach’ların kurulacağı 11 güzergah belirledi. Mumbai-Howrah rotası bunlardan biri ve Nagpur-Jharsuguda bunun bir parçası olacak. SECR detaylı bir proje raporu (DPR) sunacak ve ihaleler gelecek mali yılda başlatılacak. Projenin 1.000 Rs’ye mal olacağı tahmin ediliyor.
Şu anda, Mart 2024’e kadar tamamlanması beklenen Yeni Delhi-Howrah ve Yeni Delhi-Mumbai bölümleri için Kavach’ın devreye alınması planlanıyor. Kavach, lokomotif pilotlarının sinyal geçişlerinden ve hız cezalarından kaçınmasına yardımcı olmakla kalmayacak, aynı zamanda yoğun sis gibi sert havalarda tren operasyonlarına da yardımcı olacak.
Şu ana kadar Güney Merkez Demiryolunda yaklaşık 1.098 kilometrelik ağ güzergahı Kavach altına alındı.