Metro yerine yer altı tramvayı. Prag'daki demiryolu zaten Hitler'in mimarı tarafından planlanmıştı.

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Koruma bölgesinin kapatılması nedeniyle şehir içi ana caddeler yoğun trafik nedeniyle kapasite sınırına kadar sıkıştı. 1941 yılında Prag'da 400 milyon yolcu sınırına ulaştı.

Duvarların ortasında yeraltına gömülen bir demiryolunun hazırlanan Alman projesi, kurdun göreceli ucuna ertelendi. Prag Elektrik Şirketlerinin hazırladığı projenin tamamı aynı çıktı. Almanlar onlarla birlikte S-Bahn'ı da kaybetti. Demiryolunun inşaatı sonunda başladı, ancak çok daha sonra ve Sovyet modeline göre derinlere gömülmüş bir metro. Trafiğin durdurulmasının 50. yılını kutladı.

Teyzenin ölümünden sonra Nuselsk Madeni, inşaatçısının adı Klement Gottwald'ın değil, belki Adolf Hitler'in adını alacak yüksek bir köprü inşa edecekti.



Bu özel bağlantıyı noktalayın iDNES Premium aboneliğiyle

Aptallık etme

Peşin ödeme

Aylık aboneliğe karşı Uette 178 K



Peşin ödeme

Aylık aboneliğe karşı Uette 446 K




Bugün katılın ve şunları edinin:

  • iDNES.cz, Lidovky.cz ve Express.cz içeriğine sınırsız erişim
  • Tanınmış yazarlardan 50.000'den fazla premium bağlantı
  • Gazete ve dergilerimize online ve ücretsiz erişim