Byju’s, BCCI ile forma sponsorluğu anlaşmasını bitirmek istiyor, ayrıca forma sponsoru MPL de durdurmak istiyor | kriket haberleri

QasiM

Global Mod
Global Mod
YENİ DELHİ: Hindistan kriket takımının ana sponsorlarından ikisi, edtech major Byju’dan ve MPL spor, BCCI ile olan sponsorluk anlaşmalarını feshetmek istiyor.
Haziran ayına kadar Byju’s, yönetim kurulu ile forma sponsorluk anlaşmasını tahmini 35 milyon $ karşılığında Kasım 2023’e kadar uzattı. Byju’s, şirketten en az Mart 2023’e kadar devam etmesini isteyen BCCI ile sözleşmesini şimdi feshetmek istiyor.
“BCCI, Byju’s’tan 4.11.2022’de yakın zamanda sona eren T20 Dünya Kupası’nın ardından derneği feshetmelerini isteyen bir e-posta aldı. Byju’s ile görüşmelerimize göre, mevcut düzenlemeye devam etmelerini ve en az 31.3’e kadar konulan işbirliğini sürdürmelerini istedik. .2023,” konuyla ilgili bir BCCI notu okuyun.
Konu mecliste tartışıldı BCCI Apex Konseyi Toplantısı Çarşamba günü.
Marka, 2019 yılında Oppo’nun yerini almıştı. Byju’s ayrıca Katar’da düzenlenen 2022 FIFA Dünya Kupası’nın sponsorlarından biriydi.
Edtech şirketi kısa bir süre önce toplam 50.000 kişilik gücünün yüzde beşinden fazlasını işten çıkarma planlarını duyurmuştu.
MPL, kit ve ürün haklarını KKCL’ye devretmek istiyor
Takım forması ve ürün sponsoru, haklarının tamamının devri için BCCI’yı Kewal Kiran Giyim Limitine (KKCL) devretmişti. Mevcut sözleşme 31 Aralık 2023’e kadar devam ediyor. MPL, Kasım 2020’de Nike’ın yerini almıştı.
“BCCI, 2.12.2022 tarihinde MPL Sports’tan, 1.12.2023’ten 31.12.2023’e kadar bir moda giyim markası olan Kewal Kiran Giyim Limited’e tam değer için tam sözleşme (ekip + satış) talep eden bir e-posta bildirimi aldı.
“Yaklaşan arka arkaya diziler ve bayanlar deplasman takvimi ile birlikte, milli takımların performans kıyafetleri ile ilgili mevcut düzenlemenin aksatılmaması önerildi.
Notta, “MPL Sports’tan en azından 31.3.2023 tarihine kadar derneği sürdürmesini veya yalnızca sağ göğüste logoyu içerecek, ancak forma üretim sözleşmesini içermeyen kısmi bir görev aramasını istedik.”
Bu yılın başlarında Paytm, Hint kriketinin iç saha sezonu için isim sponsorluk haklarını Mastercard’a devretmişti.
Seçim paneli oluşturulduktan sonra karar verilecek merkezi sözleşmeler
Apex Konseyi’nin oyuncuların merkezi sözleşmelerine karar vermesi bekleniyordu, ancak bu, yeni seçim komitesinin oluşumuna kadar olmayacaktı. BCCI, Avustralya’nın T20 Dünya Kupası’ndan sonra Chetan Sharma liderliğindeki paneli görevden almıştı.