Ukrayna koridorundan geçen ilk gemi şimdi İstanbul yolundaydı.

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Kargo gemisinin hareketine ilişkin bilgiler, gemiyi yöneten Schulte grubuna atıfta bulunularak AFP ajansı tarafından bildirildi.


The Wall Street Journal’dan alıntı yapan uzmana göre geminin yolculuğu, Odessa yolculuğunun güvenli olduğunu gösteriyor. Askeri uzmanlara göre gemi, Ukrayna füzelerini ve insansız hava araçlarını koruyan Ukrayna ordusu yakınlarında seyrediyordu. Bu da bölgedeki Rus ekonomisini etkiliyor. Yolculuk sırasında Romanya ve Bulgaristan sularına yelken açtı.


Ukrayna reklamına göre yeni nmon koridoru, Ukrayna şehirlerinde yakalanan ve Rus işgali tarafından bloke edilen gemi için hizmet verecek. Tahıl ihraç gemileri tarafından da kullanılıp kullanılmayacağı, diğer şeylerin yanı sıra, kaptanların Rus tarafından askeri bir yanıt riskini devretme isteğine ve nakliye şirketlerinin ilgili gemilere koruma sağlayıp sağlamayacağına bağlı olacak. ihracatta.


Platforma göre VesselFinder, Marmarsk’taki Türkiye’nin Ambarlı limanına girdi. Gemide 30.000 ton kargom var. AFP haber ajansının haberine göre geminin ortak sahibi Alman Schulte grubu, geminin Perşembe akşamı İstanbul’a varmasını bekliyordu.


The Wall Street Journal’a göre, Amerikalı yetkililer şu anda Ukrayna’nın tarım ürünlerini ihraç etmek için kullanabileceği yollar hakkında Romanya, Moldova ve Türkiye’de müzakere ediyor. Örneğin, bir ihracat elçisi olan Tuna köpeğidir.


Türk Savunma Bakanlığı’ndan isimsiz bir temsilci NTV kanalına verdiği demeçte, Ermeno-Moskova anlaşmalarının yenilenmesine odaklanalım dedi. Ankara, Rusya’yı anlaşmalardan taviz vermeye ikna edebileceğini iddia ediyor.


Moskova, Rus tarım ürünleri ve gübrelerinin ihracatını kolaylaştırması gereken 100 sözleşmenin yerine getirilmemesi nedeniyle anlaşmanın yarısının geçerliliğini uzatmadığını belirtti. Aynı zamanda, Rus hava kuvvetleri, tarım ürünlerinin taşınmasında kullanılan Ukrayna hayvanlarının akışını artırdı.