IV ve VII yarıyıllarda 6’şarer aylık endüstriyel eğitime katılmak için çeşitli disiplinlerdeki sandviç kursları öğrencileri istihdama hazırlayacak
Teknik Eğitim Müdürlüğü (DoTE), Tamil Nadu, N serisi müfredat revizyonlarında, öğrencileri istihdam edilebilir kılmak ve daha iyi maaşlar almak için teknik eğitimin kalitesini yükseltmeyi planlıyor. Teknik kolejlerden kıdemli öğretmenler, DoTE yetkilileri ve teknoloji sektöründen endüstri uzmanlarından oluşan bir ekip, bir sonraki akademik oturumda uygulanacak olan revize edilmiş müfredatı hazırladı.
Education Times ile yapılan görüşmede, Laxmi PriyaKomiser DoTE, “Sonuca Dayalı Eğitim (OBE) ile senkronize olarak mühendislik eğitimi müfredatına yeni bir endüstri perspektifi dahil edilecek” diyor.
Odak, öğrenme sonucunun belirlenmesi olacaktır. Öğrenciler, kurs sonrasında edindikleri temel beceriler, bilgiler, tutumlar ve teknik yeterlilikler açısından analiz edilir. Priya, “Müfredat tasarımı, ilgili sandviç kursları, mevcut ve gelecekteki endüstri işlevleri tanıtılarak ve uygun içerik ve uygulamalı öğrenme deneyimleri derlenerek planlanıyor” diye ekledi.
Farklı disiplinlerde öğrenim gören öğrencilerin IV. ve VII. yarıyıllarda 6’şarer aylık endüstriyel eğitime katılmaları için sandviç derslerinin eklenmesi öğrencileri istihdama hazırlayacaktır. Priya faydaları açıklıyor ve ekliyor: “Önceden, bu seçenek üniversitede derece yapmak isteyen öğrencilerle sınırlıydı. Makine MühendisliğiAncak, şimdi aralığa daha fazla işlem girdikçe eğilim iyileşecek. Aynı nedenle İnşaat/Makine Mühendisliği/Kimya Mühendisliği, Makine Mühendisliği (Dökümhane/MTMR), Otomotiv Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Robotik Otomasyon, Tekstil/Seramik/Polimer/Deri Teknolojisi derecelerinde yeni ders modülleri tanıtılmaktadır. ”
Sektörün mevcut gereksinimlerine bağlı olarak, elektrikli araçlar (EV) ve Akıllı gelişmiş üretim artarken, kazanlar ve suyla ilgili teknolojilere ilişkin fasıllar kısaltıldı, diye ekliyor Priya.
Müfredattaki yeni seçmeli dersler, öğrencilere kendi seçtikleri bir konuyu seçme esnekliği sağlar. V Karthikeyanİlk adı, Thiagarajar PoliteknikSalem, şunları söylüyor: “Altyapı ve uygulamalar (Akıllı Toplumlar), eleştirel tasarım düşüncesi, endüstriyel otomasyon, kalkınma için sürdürülebilir enerji tasarrufu (AI), IoT ve blockchain teknolojileri, büyük veriler gibi gelişmekte olan alanların dahil edilmesi, kaliteli eğitimin yolunu açacak ve ayrıca endüstri içinde daha fazla işbirliğini teşvik edecek.”
“Beş kadar şirket, stajlar ve proje çalışmaları yoluyla öğrencilere endüstriyel eğitim ve yoğun endüstri maruziyeti sağlamak için eyalet hükümetiyle Mutabakat Zaptı imzaladı. Hak eden öğrencilere, daha önce önerilen 1,75 Rs ortalama maaş yerine yıllık 2,5 lakh Rs daha yüksek bir maaş teklif edilecek” diye ekliyor Priya.
Teknik Eğitim Müdürlüğü (DoTE), Tamil Nadu, N serisi müfredat revizyonlarında, öğrencileri istihdam edilebilir kılmak ve daha iyi maaşlar almak için teknik eğitimin kalitesini yükseltmeyi planlıyor. Teknik kolejlerden kıdemli öğretmenler, DoTE yetkilileri ve teknoloji sektöründen endüstri uzmanlarından oluşan bir ekip, bir sonraki akademik oturumda uygulanacak olan revize edilmiş müfredatı hazırladı.
Education Times ile yapılan görüşmede, Laxmi PriyaKomiser DoTE, “Sonuca Dayalı Eğitim (OBE) ile senkronize olarak mühendislik eğitimi müfredatına yeni bir endüstri perspektifi dahil edilecek” diyor.
Odak, öğrenme sonucunun belirlenmesi olacaktır. Öğrenciler, kurs sonrasında edindikleri temel beceriler, bilgiler, tutumlar ve teknik yeterlilikler açısından analiz edilir. Priya, “Müfredat tasarımı, ilgili sandviç kursları, mevcut ve gelecekteki endüstri işlevleri tanıtılarak ve uygun içerik ve uygulamalı öğrenme deneyimleri derlenerek planlanıyor” diye ekledi.
Farklı disiplinlerde öğrenim gören öğrencilerin IV. ve VII. yarıyıllarda 6’şarer aylık endüstriyel eğitime katılmaları için sandviç derslerinin eklenmesi öğrencileri istihdama hazırlayacaktır. Priya faydaları açıklıyor ve ekliyor: “Önceden, bu seçenek üniversitede derece yapmak isteyen öğrencilerle sınırlıydı. Makine MühendisliğiAncak, şimdi aralığa daha fazla işlem girdikçe eğilim iyileşecek. Aynı nedenle İnşaat/Makine Mühendisliği/Kimya Mühendisliği, Makine Mühendisliği (Dökümhane/MTMR), Otomotiv Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Robotik Otomasyon, Tekstil/Seramik/Polimer/Deri Teknolojisi derecelerinde yeni ders modülleri tanıtılmaktadır. ”
Sektörün mevcut gereksinimlerine bağlı olarak, elektrikli araçlar (EV) ve Akıllı gelişmiş üretim artarken, kazanlar ve suyla ilgili teknolojilere ilişkin fasıllar kısaltıldı, diye ekliyor Priya.
Müfredattaki yeni seçmeli dersler, öğrencilere kendi seçtikleri bir konuyu seçme esnekliği sağlar. V Karthikeyanİlk adı, Thiagarajar PoliteknikSalem, şunları söylüyor: “Altyapı ve uygulamalar (Akıllı Toplumlar), eleştirel tasarım düşüncesi, endüstriyel otomasyon, kalkınma için sürdürülebilir enerji tasarrufu (AI), IoT ve blockchain teknolojileri, büyük veriler gibi gelişmekte olan alanların dahil edilmesi, kaliteli eğitimin yolunu açacak ve ayrıca endüstri içinde daha fazla işbirliğini teşvik edecek.”
“Beş kadar şirket, stajlar ve proje çalışmaları yoluyla öğrencilere endüstriyel eğitim ve yoğun endüstri maruziyeti sağlamak için eyalet hükümetiyle Mutabakat Zaptı imzaladı. Hak eden öğrencilere, daha önce önerilen 1,75 Rs ortalama maaş yerine yıllık 2,5 lakh Rs daha yüksek bir maaş teklif edilecek” diye ekliyor Priya.