Tanık, korku, bariyerlerin yükseldiğini söylüyor. Bakan, trenin kapalı bir hatta seyahat ettiğini söyledi

HakikaT

Global Mod
Global Mod
üzüm Yaratıklar ayağa kalktı. Işık parlıyordu. Otobüs hareket etti ve patladı. Enkazdan on metre uzaktaydım. Novy Zmek yakınlarındaki kazaya tanık olan bir anne, Perşembe günü bir otobüsün trenle çarpıştığını Reginy.sk Renta portalına anlattı. Yedi kişi öldü, en az beş kişi de yaralandı.


Re'ye göre tren, tren trafiğine kapatılan rayda ilerliyordu. Şimdi anketin konusu trenin nasıl kapalı yola düştüğü. Bakan insan faktörü başarısızlığı olasılığını değiştirdi. Slovak Demiryolları'nın editörü Alexander Sak'a göre bu, görünüşe göre ülkede bu türden ilk demiryolu kazası.

Kazaya çeşitli faktörler neden oldu. Her şeyden önce, önceki gün bu raydaki bir rayın havada süzülüp sürüklenmesine neden olan şey hava koşullarıydı. Üzerinde beliren trenin orada hiçbir ilgisi yoktu. Bakan, anketin ön sonuçlarının sistemsel veya teknik bir arıza olmadığını gösterdiğini, bunun muhtemelen insan faktöründen kaynaklanan bir arıza olduğunu söyledi.


Kapalı hatta tren nedeniyle, trenin otobüsle çarpışması sonucu koruyucu geçişe yönelik güvenlik sisteminin devreye girmediğini sözlerine ekledi. Tanık Renta ve yerel bir sakin de sinyalizasyon arızasından bahsediyor. O sırada kasabanın içinden zıt yönlerde iki tren geçti. Ve ilk iki ışık kırmızıyken ve Nov Zmky'ye giden ilk tren geçerken, ikinci kapıda hayvanlar ayağa kalktı ve otobüsün mavi ışığı gitmek üzere olduğunun sinyalini verdi.


Aniden trenin kornası çaldı ve aynı anda. Bu korkunç hayattan kurtulamıyorum, diye devam etti kadın. Sako, raylara bir binek otomobilin girdiğini, ardından da bir otobüsün uluslararası ekspres trene çarptığını sözlerine ekledi.

Yolda görülmeye değer


Renta öyle dedi ve ardından evi ve dışarı çıkmaya başlayan yolcuları gördü. Manel'i benim için içmesi için aradım, Trovu'daki Novch Zmek'ten elli kilometre uzakta yaşıyoruz. Renta, Hintli bir kadınla temasa geçtim, kadının benimle gelmeye istekli olduğunu, onları Ostihomi'ye götüreceğimizi ve oradan da niyet ettikleri Budapeşte'ye gidebileceklerini söyledi, diye ekledi Renta.


Tabloid portalı Topky.sk, trende bulunan Slovakyalı Katarna'nın ifadesine yer vererek, trenin Nov Zmky istasyonundan ilk önce ayrıldığını belirtti. Trende çarpıştık ve ona çarptığımızı hemen anladım, dedi.


Sosyal toplantılarda pek çok kişi kendilerinin geçitte görülmesi gerektiği ve otobüs sürücüsünün diğer treni kaçırmamış olmasının mümkün olduğu gerçeğini tartışıyor. Orada durduğumda ve ilk araba ben olduğumda gerçekten göremiyorum çünkü çok fazla araba var. Yokuş yukarı ve yokuş aşağı. Bunu görmek için üniversitede olmanız gerekir, diye yazdı. Polis, kazanın kesin nedenini araştırmaya devam ediyor.

Bu aşamada insan faktörünün mü yoksa tekniğin mi başarısız olduğunu konuşmak zordur. Slovakya İçişleri Bakanı Mat utaj Etok kaza sonrasında yaptığı açıklamada, bu trajik kazayı önlemek için her şeyi yapacağız dedi. TASR ajansına göre polis, gece saatlerinde kentte delillere el koydu, ayrıca Karayolları ve Ulaştırma Bakanlığı'ndan bir uzman da oradaydı. Kynologov ve köpekler kaza çevresinde arama yaptı.


Cuma günü polis, olayda diğer suçlularla birlikte genel bir tehdit oluşturma tehlikesiyle karşı karşıya olan ve öldürülüp hayata döndürülecek bir kişi bulduğunu duyurdu. Otobüsün ikiye bölündüğünü, birinin trenin altında, diğerinin ise rayların yanında kaldığını belirtti.


Slovak ulusal taşıyıcısı ZSSK'ya göre, Nov Zmky Dvory nad Itavou bölümündeki tren trafiği sabah saat 03.05'te tek hatla yeniden açıldı. sabah oradaki trenler minimum miktarda trafik topladı. Savaş sırasında, uluslararası trenler Macar Rajka saptırma yerinden geçiyordu.


EuroCity (EC) 279 numaralı tren Prag'dan Budapeşte'ye gidiyordu ve 1200 kişi taşıyordu. Lokomotif ve makinist, Slovakya demiryolu şirketinin (ZSSK) eskm drahmisine (D), tren setine ve beraberindeki personele aitti. Novy Zmky ile Kolta'nın köyleri arasındaki yerel hattaki otobüste ve kazaya neden olan sürücüde 8 kişi vardı.


Felaketin ardından Donio köstebek portalında yaralılar ve yaralılar için bir koleksiyon oluşturuldu. Öğlen okuması için toplam 15.000 euro (370.000 kron) toplandı.


Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz