öğrencileri Muzaffer Çocuk Eğitimcileri (VKE), 12 Kasım’da sanat gezisine çıktı ve ‘resim sergisi’Yapaydüzenlenen Dünya Ticaret Merkezi, Bombay ve Jahangir Sanat Galerisi. Etkinliği VKE’nin MYP-DP Görsel Sanatlar bölümü 9-12 yaş arası öğrenciler için düzenledi. Öğrenciler, ‘Dünya Ticaret Merkezi, Bombay’daki ‘Artival’ adlı büyük sanat sergisini ve Cihangir Sanat GalerisiBombay, okuldan yapılan açıklamada.
Artival sergisi, Görsel Sanatlar bölümü başkanı ve VKE sanat fakültesi de dahil olmak üzere dünyanın her yerinden 60’tan fazla kıdemli sanatçının çalışmalarını sergiledi. VKE öğrencileri, dünyanın dört bir yanından gelen usta sanatçılarla tanışma ve onların sanata bakış açılarını ve anlayışlarını tartışma fırsatı buldular. Zenginleştirilmiş teşhir, öğrencilerin okul dışında sanat ve estetik bilgilerini desteklemelerine yardımcı oldu.
VKE Başkanı Robbin Ghosh şunları söyledi: “Öğrenciler sınıftan çıktıklarında okul ile gerçek dünya arasındaki bağlantılara ve ağlara bakarlar. Bu ziyaretler sırasında geliştirdikleri beceriler genel kişiliklerini etkiler. başyapıt veya endüstri uzmanlarıyla konuşma, sosyal, organizasyonel ve kişilerarası becerilerinin bir uzantısını elde ederler, dış dünyada gördükleri ve doğrudan etkileri olabilecek sorunları çözmelerine yardımcı olabilecek sınıf duvarları içindeki zorlukları gözlemlemek ve keşfetmek için ilham alırlar. bir kişi olarak kim olduklarına bağlı.”
Öğrencileri gerçek dünya deneyimleriyle buluşturmak için VKE, okul gezisinin her çocuğun ihtiyaç duyduğu en iyi araçlardan biri olduğuna inanıyordu. İster toplum hizmeti gezisi, ister müze, tiyatro, sanat galerisi, üretim endüstrisi veya bilim gezisi olsun, bir öğrencinin katıldığı her deneyim, onların gerçek dünyayı yorumlamalarını etkiler.
10. sınıf öğrencisi Avi Sharma, “Sergiye girdiğim andan itibaren, farklı stantlarda, farklı mecralarda, farklı konularda ve farklı renk şemalarında iş çeşitliliğine hayran kaldım. her sanatçının tarzını nasıl geliştirdiği. Kısacası, geziden sonra, bu gezi bir sanatçı olarak potansiyelimi anlamamı ve tanımlamamı ve benim de başyapıtlar üretme yeteneğim olduğunu anlamamı sağladığından, gelecek yazılar için motivasyonum fırladı.
Başka bir öğrenci, 12. sınıf öğrencisi Pruthvish Dangat, “Bu, tomurcuklanan bir sanatçı olarak profesyonellerin nasıl çalıştığını ve bireysel süreçlerin nasıl olduğunu ilk elden anlamak benim için aydınlatıcı bir deneyimdi. sanat sergisindeki etkileşimlerime.”
Artival sergisi, Görsel Sanatlar bölümü başkanı ve VKE sanat fakültesi de dahil olmak üzere dünyanın her yerinden 60’tan fazla kıdemli sanatçının çalışmalarını sergiledi. VKE öğrencileri, dünyanın dört bir yanından gelen usta sanatçılarla tanışma ve onların sanata bakış açılarını ve anlayışlarını tartışma fırsatı buldular. Zenginleştirilmiş teşhir, öğrencilerin okul dışında sanat ve estetik bilgilerini desteklemelerine yardımcı oldu.
VKE Başkanı Robbin Ghosh şunları söyledi: “Öğrenciler sınıftan çıktıklarında okul ile gerçek dünya arasındaki bağlantılara ve ağlara bakarlar. Bu ziyaretler sırasında geliştirdikleri beceriler genel kişiliklerini etkiler. başyapıt veya endüstri uzmanlarıyla konuşma, sosyal, organizasyonel ve kişilerarası becerilerinin bir uzantısını elde ederler, dış dünyada gördükleri ve doğrudan etkileri olabilecek sorunları çözmelerine yardımcı olabilecek sınıf duvarları içindeki zorlukları gözlemlemek ve keşfetmek için ilham alırlar. bir kişi olarak kim olduklarına bağlı.”
Öğrencileri gerçek dünya deneyimleriyle buluşturmak için VKE, okul gezisinin her çocuğun ihtiyaç duyduğu en iyi araçlardan biri olduğuna inanıyordu. İster toplum hizmeti gezisi, ister müze, tiyatro, sanat galerisi, üretim endüstrisi veya bilim gezisi olsun, bir öğrencinin katıldığı her deneyim, onların gerçek dünyayı yorumlamalarını etkiler.
10. sınıf öğrencisi Avi Sharma, “Sergiye girdiğim andan itibaren, farklı stantlarda, farklı mecralarda, farklı konularda ve farklı renk şemalarında iş çeşitliliğine hayran kaldım. her sanatçının tarzını nasıl geliştirdiği. Kısacası, geziden sonra, bu gezi bir sanatçı olarak potansiyelimi anlamamı ve tanımlamamı ve benim de başyapıtlar üretme yeteneğim olduğunu anlamamı sağladığından, gelecek yazılar için motivasyonum fırladı.
Başka bir öğrenci, 12. sınıf öğrencisi Pruthvish Dangat, “Bu, tomurcuklanan bir sanatçı olarak profesyonellerin nasıl çalıştığını ve bireysel süreçlerin nasıl olduğunu ilk elden anlamak benim için aydınlatıcı bir deneyimdi. sanat sergisindeki etkileşimlerime.”