Pwd: PWD, Fon Talebiyle Maharashtra’nın Hingna Yolunun Kontrolünü İddia Etti, Tamir İçin Reddetti | Nagpur Haberleri

HakikaT

Global Mod
Global Mod
NAGPUR: Para toplamaya gelince, devlet bayındırlık işleri dairesi (özürlü), Ambazari Gölü T-noktasından Hingna T-noktasına kadar Hingna Yolu üzerinde yargı yetkisini talep etti. Aynı devlet kurumu, asfaltlanacaksa bu yolu da reddetmiştir.
TOI, 16 Ocak’ta, yoğun yolun, altındaki ve yakınındaki kötü noktalar ve çukurlar nedeniyle kimsenin olmadığı bir araziye dönüştüğünü bildirmişti. Subhash Nagar Metro istasyonu.

PWD, fon aramak için Hingna Yolu'nun kontrolünü talep ediyor, onarım için onu reddediyor


PWD, Nagpur Belediye Şirketi (NMC) ve MahaMetro’dan yetkililer, yolu onarmak için herhangi bir sorumluluk üstlenmediler. PWD yetkilileri parmakla NMC’yi işaret ederken, sivil kayıt memuru mühendisleri tasarıyı PWD’ye iletti. Yolda hasara neden olan MahaMetro, çalışmaların tamamlanmasının ardından yolu teslim ettiğini söyledi.
TOI’de bulunan belgeler, PWD Baş Mühendis Yardımcısının (Yollar), Mumbai, Mantralaya’daki Merkez Ofise 10 Ağustos 2018 tarihli bir mektup yazdığını gösteriyor. Jhansi Rani Meydanı Subhash Nagar’a Lokmanya Nagar. Öneri ayrıca rota üzerinde patikalar, bisiklet yolları ve diğer gerekli tesisleri geliştirmekti.
PWD, yalnızca yol kendi yetkisi altındaysa, işler önerebilir ve hükümetten fon talep edebilir.
Ambazari Gölü T-noktasından Hingna T-noktasına kadar olan tüm bölüm artık kötü durumda. Subhash Nagar Metro Tren İstasyonu’nun önündeki, altındaki ve sonraki yol bölümü, yolun kötü durumu nedeniyle kaza eğilimli bir yere dönüştü.
PWD yetkilileri TOI’ye, kendi yetki alanlarında olmadığı için yolu tamir edemeyeceklerini söylediler. “Kış döneminde yeteri kadar paramız var. Yolda yetkisizlik nedeniyle yoldaki çalışmalara başlayamadık” dediler.
Söz konusu streç, Metro Ray Koridoru ve istasyonda uygun yağmursuyu drenaj tesislerinin olmaması nedeniyle büyük ölçüde zarar görmüştür. MahaMetro tarafından sütunlar arasındaki bitkilere ve barikatlara püskürtülen su da yolda birikerek yollara zarar verir. Ancak MahaMetro, NMC’nin hatırlatmalarına rağmen parçada hiçbir zaman onarım yapmadı.
Gopal Nagar sakini Subhash Pachbudhe “Tamirden kimin sorumlu olduğu kimsenin umurunda değil. Kazalar artık rutin hale geldi. Can kayıplarından ve yaralanmalardan ilgili tüm görevliler sorumlu. Bir bölüm komiserinin veya güvenlik bakanının bir araya gelip sorumluluğunu üstlenmesi gerekiyor” dedi. yolda mümkün olan en kısa sürede onarım belirleyin.”
Yolun kötü durumda olması nedeniyle 1 kişi öldü, çok sayıda kişi yaralandı.
Ayrıca birkaç ay önce elektrik kablosunun döşenmesi için T-point Hingna’dan T-point Ambazari’ye giden yolun sol tarafına hendek kazıldığı öğrenildi. Hendek düzgün bir şekilde onarılmamıştı ve bu da sorunları artırıyordu. PWD’nin hendek kazma ve güç kablolarının döşenmesine izin verdiği bildirildi.