Eyalet yasama meclisinin iki yıllık bir aradan sonra burada yapılacak olan kış oturumunda, okul otobüsü sahibi adına eyalet hükümetinin yetkililerle temasa geçmesini istiyorum. Merkezi hükümet.
Okul otobüsü sahipleri, Covid pandemisinden bu yana derin bir mali sıkıntı içinde ve bunun dışında acilen çözülmesi gereken birkaç sorun var. Okul otobüsleri ayrı bir kategori olarak kabul edilirse çoğu sorun çözülecektir.
Üreticilere sorulmalı Merkez hükümet, yalnızca okul otobüsü kullanımı için daha küçük motorlu araç yapar. buna neden ihtiyacımız var? Bu ekonomik yönlerden kaynaklanmaktadır. Şu anda 50 kişilik bir otobüsün maliyeti Rs28 lakh ve Bs civarındadır. ömür 15 yıla tekabül ediyor. Okul servisi olarak kullandığımızda şoförümüz 40 km/h hızı geçemez ve çocukları taşımak dışında bir amaçla kullanamaz.
Bu okul otobüsü yılda sadece 20.000 km yol yapıyor ve bu doğru imkansız parayı ömrü boyunca geri almamız için. Taşıyıcı, bu mali zorlukla başa çıkmak için otobüsünü okulla ilgili olmayan işe gidip gelmeler için kiralayacak ve bu da başka sorunlara neden olacaktır.
Dolayısıyla, eğer eyalet hükümeti, merkezi hükümeti özel bir okul otobüsü kategorisi yaratmamız gerektiğine ikna etmemize yardım ederse, o zaman sorunlarımız çözülecektir. 40-50 km/h’yi geçmeyecek şekilde otobüse daha küçük bir motor koyun. Bu, yakıt tasarrufuna yardımcı olur ve okul otobüsünü ayrı bir kategori olarak operatör için mali açıdan çok uygun hale getirir. Samar Yog okul otobüsü sahipleri derneğinin başkanıdır
Okul otobüsü sahipleri, Covid pandemisinden bu yana derin bir mali sıkıntı içinde ve bunun dışında acilen çözülmesi gereken birkaç sorun var. Okul otobüsleri ayrı bir kategori olarak kabul edilirse çoğu sorun çözülecektir.
Üreticilere sorulmalı Merkez hükümet, yalnızca okul otobüsü kullanımı için daha küçük motorlu araç yapar. buna neden ihtiyacımız var? Bu ekonomik yönlerden kaynaklanmaktadır. Şu anda 50 kişilik bir otobüsün maliyeti Rs28 lakh ve Bs civarındadır. ömür 15 yıla tekabül ediyor. Okul servisi olarak kullandığımızda şoförümüz 40 km/h hızı geçemez ve çocukları taşımak dışında bir amaçla kullanamaz.
Bu okul otobüsü yılda sadece 20.000 km yol yapıyor ve bu doğru imkansız parayı ömrü boyunca geri almamız için. Taşıyıcı, bu mali zorlukla başa çıkmak için otobüsünü okulla ilgili olmayan işe gidip gelmeler için kiralayacak ve bu da başka sorunlara neden olacaktır.
Dolayısıyla, eğer eyalet hükümeti, merkezi hükümeti özel bir okul otobüsü kategorisi yaratmamız gerektiğine ikna etmemize yardım ederse, o zaman sorunlarımız çözülecektir. 40-50 km/h’yi geçmeyecek şekilde otobüse daha küçük bir motor koyun. Bu, yakıt tasarrufuna yardımcı olur ve okul otobüsünü ayrı bir kategori olarak operatör için mali açıdan çok uygun hale getirir. Samar Yog okul otobüsü sahipleri derneğinin başkanıdır