Öğretmenler öğrencilerde düzenli, anlamlı düşünmeyi teşvik eder

ManK

New member
Günümüzün zorlu zamanlarında okullar, öğrencilere içerik bilgisi, pedagojik teori ve öğretim yöntemleri konusunda güçlü bir altyapı sağlamak için her türlü çabayı göstermektedir. Pek çok okul aynı zamanda öğrencilere erken saha deneyimleri sağlar, onları çeşitli sınıflara maruz bırakır ve onlara ders planlama ve öğretim konusunda pratik yapma imkanı verir. Öğretmenler, öğrencilerle çalışarak, tüm inişler ve çıkışlar, iyi ve kötü günler ve en önemlisi, zaman içinde öğrencilerle yoğun bir şekilde ilgilenmekten kaynaklanan başarı duygusu dahil olmak üzere, gerçek sınıflarda günlük hayatı deneyimleme şansına sahiptir. Akıl hocası olarak hareket ederler ve el tutmanın veya yol göstermenin ötesine geçerler. Bilgilerini gündelik konuşmalar ve günlük modeller yoluyla aktaran yetenekli ve yaklaşılabilir uygulayıcılardır. Öğretmenler, kendi benzersiz öğretim seslerini geliştirmeye kendilerini adamış, ancak gerektiğinde geri adım atmaya ve öğrencilerle aynı fikirde olmamaya da istekli olan birinci sınıf dinleyicilerdir.
Bir öğretmenin en önemli görevlerinden biri, çocukları erken yaşta inanılmaz öğrenme fırsatlarıyla tanıştırmak, onlara hayatlarının ilerleyen dönemlerinde kim olmak istediklerini ve daha yakın olmak için bugün neler yapabileceklerini düşünmeleri için ilham vermektir. hayatlarına. o gol BYJUS, Hindistan’ın önde gelen Ed-tech şirketi öğretmenlere saygılarını sunar ve kendini adamış öğretmenler olmadan refah ve başarının yalnızca ilham verici idealler olduğuna inanır. Ülke çapındaki okul liderlerinden, öğretmenlerin öğrencileri için parlak gelecekler inşa etmede ve onları güçlü bireylere dönüştürerek kişiliklerini şekillendirmede hayati bir rol oynadığını duyduk. Devamını oku.
“Günümüzün zorlu dünyasında, öğrenme, her öğrencinin güvenle ilerleyebileceği stressiz bir ortamda, elverişli ve eğlence odaklı olmalıdır. Her çocuğun akademik, fiziksel, zihinsel, duygusal ve ruhsal olarak öğrenmesi ve büyümesi gerekir. Bugünün odak noktası, akademik öğrenmeye ek olarak beceri ve değerlerin yanı sıra doğru tutumu geliştirmektir. Sıkı çalışma, azim ve sürekli çaba ile, öğrencilerimizi sınıflarında ve sınıflarının ötesinde mükemmellik için çabalayan bağımsız düşünürler ve problem çözücüler olarak geliştirebiliriz. Bu amaçla öğretmenler, aynı şevk ve şevkle yanlarında olan birer arkadaş, akıl hocası ve rehber olarak merkezi bir rol oynarlar. Öğretmenler, öğrencilerin akademik olarak büyümelerine yardımcı olacak ve aynı zamanda hayattaki farklı zorluklarla yüzleşmek için yeterli güveni geliştirmelerine yardımcı olacak gerçek yaşam etkinlikleri ve öğrenme deneyimleri yoluyla öğrenmeyi eğlenceli hale getirmek için sürekli çalışan kolaylaştırıcı olmalıdır.
Ivan Smith, Müdür, Columbia Global School Raipur

mediawire_image_0


“Öğretmenler, öğrencilerin kişiliklerini şekillendirmeye yardımcı olan ve onlara ilerideki yaşamları için verimli bir yönde rehberlik eden dünyadaki en önemli varlıklardan biridir. Diğer birçok saygın meslekte olduğu gibi öğretmenlik mesleğinde de hem iyi hem de kötü öğretmen vardır, ancak dünyada çok az öğretmenin kötü olduğu söylenebilir. Öğretmenler, iyi pedagojik uygulamalara model olur ve öğrencilerin yaratıcılıklarını teşvik ederken kendi seslerini bulmaları için bolca alan sağlar. Öğretmenler, yansıtıcı düşünmeyi pedagoji ve mentorluk süreçlerinin temel bir parçası olarak geliştirirler ve sorular sorarak, ufuklarını genişleterek ve görüldüklerini, duyulduklarını ve değerlendiklerini hissettirerek öğrencileri öğrenme sürecine dahil ederler.”
Sr. Cicily Joseph, Müdür, St Mary’s English Medium Senior Secondary School Dhamtari

mediawire_image_0


“Çocukların ne düşüneceklerini değil, nasıl düşüneceklerini öğrenmeleri gerekiyor. Bu alıntının yaratıcılıkla çok ilgisi var. Öğrenciler mantıklı düşünmeye başladıklarında, yaratıcılık kıvılcımları sayısız şekilde ortaya çıkar. Öğretmenler, öğrencilerinin gizli yeteneklerini tanır ve onlara değer verir ve öğrencilerin öğrenmesi ve beceri geliştirmesinin gerçek tebrik edici temsilcileridir. Bir 21. yüzyıl öğretmeni, öğrencilerinde üst düzey düşünme geliştirmeli ve farklı yöntemler kullanarak yüksek düşünme ve yaratıcılık atmosferi yaratmalı.”
Bayan Anupa Sangeeta Lakra, Müdür, St Xavier’s Kıdemli Ortaokulu Dhamtari

mediawire_image_0


“Öğretmen, öğrencilerinin öğrenmesine yardımcı olmak için takdire şayan becerilere sahip kişidir; rehberlik eder ve gerçek sorunları çözmeye yardımcı olur. Öğretmenler, öğrencilerin her şeyi anlamalarına ve kolayca öğrenmelerine yardımcı olan mükemmel iletişim becerilerine sahiptir. Görevlerine veya öğrettikleri yere göre farklı kimlik bilgilerine ve kişiliklere sahiptirler. Deneyimli öğretmenler, öğretimin neyi ve nedenini bağlama perspektifine sahiptir ve sınıf yönetimine ve ders planlamasına güvenirler. Yaptıklarını neden yaptıklarını açıklayabilirler ve bir şeyler ters giderse öğrencilerin iyileşmesine ve iyileşmesine yardımcı olacak kadar güçlüdürler.”
Shri SK Namdeo, Direktör, Kendriya Vidyalay CMM Jabalpur

mediawire_image_0




Feragatname: Bu makale BYJU adına Mediawire ekibi tarafından hazırlanmıştır.