Maharashtra’da Samruddhi Otoyolu Boyunca Yüksek Hızlı Demiryolu Değerlendirme Altında | Nagpur Haberleri

HakikaT

Global Mod
Global Mod
NAGPUR: boyunca bir yüksek hızlı demiryolu hattı için bir teklif Samruddhi karayolu değerlendirilir. Gerçekleşirse hem yüksek hızlı karayolu hem de demiryolu birleşecek. Dava şu anda inceleme aşamasında.
Maharashtra Devlet Yol Geliştirme Şirketi (MSRDC), otoyolu inşa eden ve Ulusal Yüksek Hızlı Demiryolu Şirketi (NHRSC), otoyol boyunca ray inşa etme olasılığını değerlendiriyor.
MSRDC Direktörü, Radheshyam Mopalwar TOI’ye demiryolu projesi için edinilecek arazi miktarı da dahil olmak üzere çeşitli hususların şu anda değerlendirilmekte olduğunu söyledi.
Bu arada kaynaklar, Nagpur’dan Mumbai’ye giden en kısa yol olduğu için Samruddhi koridorunun seçeneklerden biri olduğunu, bu nedenle yan yana trenin de daha kısa bir mesafeye ihtiyaç duyacağını söyledi.
30 Kasım’da MSRDC, eyalet hükümeti ve Kore hükümeti, Samruddhi koridoruna bir trafik yönetim sistemi kurmak için bir mutabakat zaptı (MoU) imzaladı. “Öncelikle, otoyolun trafik düzeninin incelenmesi gerekecek. Gerçek trafik akışı ancak zaman içinde bilinebilir. Sistem, karayolunda kaza önleme ve yönetimi sağlıyor” dedi.
Samruddhi otoyolunun açılışı Pazar günü Başbakan Narendra Modi tarafından yapılacaktı. Yerel sakinler, yolun sadece diğer tarafa erişimlerini engellemediğinden değil, aynı zamanda MSRDC’nin işyerleri boyunca bir bileşik duvar inşa ettiğinden şikayet ettiler.
Bunun üzerine Mopalwar, dünyadaki tüm erişim kontrollü yollarda bu tür duvarların bulunduğunu söyledi. “Duvarlar, yerel halkın güvenliği için tarım arazileri boyunca örülüyor. Bu, hayvanların otoyola girmesini ve hız yapan araçların çarpmasını bile engelleyecektir” dedi.
Köylülerin karşı tarafa erişimi kesildiğinden Mopalwar, yerel halkın herhangi bir bölümde 250 metreden fazla sapmak zorunda olmadığını söyledi.