Maharashtra Bakanı Devendra Fadnavis, Metro Faz II ve Nag Nehri Projelerinin MVA İlgisizliği Nedeniyle Ertelendiğini Söyledi | Nagpur Haberleri

HakikaT

Global Mod
Global Mod
NAGPUR: Birlik Kabinesinin MahaMetro Faz II’yi onaylamasından bir gün sonra ve gece nehri Kirlilik karşıtı projeler, Başbakan Yardımcısı Devendra Fadnavis Sanık Cuma Maha Vikas Aghadi (MVA) her iki projeyi de geciktirdiği için o zamanki CM Uddhav Thackeray liderliğindeki hükümet.
Başbakan Narendra Modi’nin Samruddhi Otoyolu ve diğer altyapı projelerinin açılışı için Pazar günü yapacağı ziyaret öncesinde düzenlemeleri gözden geçirmek için şehirde, Fadnavis MahaMetro’nun II. Aşaması ve Nag Nehri için söz konusu teklifler 2019’da onaylanmak üzere Merkeze sunuldu.
“Merkez, her iki teklifle ilgili bazı soruları gündeme getirdi, ancak MVA hükümeti bunları iki yıldan fazla bir süredir çözemedi. Hükümetimiz (BJP-Balasahebanchi Shiv Sena) göreve geldiğinde 25-27 gün içinde tüm şüpheleri giderdik ve her iki projeyi de onayladık” dedi.
Başbakanın ziyareti sırasında Fadnavis, şehrin silüetini değiştirecek bir dizi altyapı projesini adayacağı için Nagpur şehri için “tarihi” olacağını kanıtlayacağını söyledi.
“Başbakan, yalnızca Vidarbha ve Marathwada’ya fayda sağlamakla kalmayacak, aynı zamanda Kuzey Maharashtra’daki üç bölgenin de kaderini değiştirecek olan Samruddhi Otoyolu’nu veriyor. Nag Nehri projesi bile Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı ile ortaklaşa 2.117.56 Rs maliyetle yürütülecek” dedi.
BJP Başkanı Chandrashekhar Bawankule, MLC Pravin Datke, MahaMetro Müdürü Brijesh Dixit, Nagpur Belediye Şirketi Komiseri Radhakrishnan B, Polis Komiseri Amitesh Kumar’ın eşlik ettiği CM yardımcısı daha önce Başbakanın ziyareti için düzenlemeleri görüştü.
Fadnavis, hayalindeki projesinin – Samruddhi Otoyolu – Hindistan’ın yeni bir ekonomik koridoru haline geleceğini ve Vidarbha’nın çehresini değiştireceğini çoktan duyurmuştu. Ayrıca Nagpur’u Goa’ya bağlayan ve Samruddhi hatları üzerine inşa edilecek yeni bir otoyolun duyurusunu yapmıştı.
“Vidarbha’nın gayrimenkulü yeni otoyoldan büyük fayda sağlayacaktır. Lojistik ve depolamanın bir sonraki büyük şey haline gelmesiyle, bu Hindistan’ın ekonomik büyüme hikayesine yardımcı olacaktır. Samruddhi gibi otoyollar, kasabalar ve ayrıca lojistik ve veri merkezleri gibi gün doğumu sektörleri de dahil olmak üzere gayrimenkul geliştirme için umutlar açıyor” dedi.