Limitler ve limitler. AB bakanları yeni Euro 7 standardını onayladı

HakikaT

Global Mod
Global Mod
resimli resim
| fotoğraf: AP





Teklifin sunumundan itibaren fark ettiğimiz tartışmalı noktaların büyük çoğunluğunu ortadan kaldırmayı başardık. Kupka, sosyal medya X üzerinden yaptığı açıklamada, yeni emisyon standardının küçük ve uygun fiyatlı otomobil segmentine tehdit oluşturmayacağını ve otomobil sektörümüzün ayaklarına zarar vermeyeceğini söyledi.



Bugün Brüksel’de EURO 7 emisyon standardı formuna ilişkin önemli bir toplantıda.
🇨🇿
orijinal teklifte değişiklikler düzenliyor @AB_Komisyon . Müzakerelerin başlamasından önce, ilk teklifi reddeden eyaletleri
🇸🇰
🇰
🇺
🇵
🇱🇷
🇴
🇧🇬
🇮🇹
🇫🇷
hızlı bir toplantıya çağırdım. Birlikte makul bir EURO 7 formu için mücadele ediyoruz. https://t.co/Rx8Yyatm49


25. 2023, 11:24 pspvek arşivlendi: 25., 2023, 11:46





Temel değişikliğin binek araçlarda egzoz gazı emisyon limitlerinin Euro 6 standardı ile aynı seviyede kalması olduğunu, bu nedenle Euro 7 emisyon standardının otobüs için geçerli olmayacağını açıkladı. Böylece bakanlar sabit bir araç içi emisyon kontrol sistemine sahip olma hakkı üzerinde anlaştılar.


Kupka, Polonya’nın getirdiği uzlaşmanın mevcut biçiminin, bu standardı etkili hale getirme ve Avrupa otomotiv endüstrisinin rekabetçiliğini ve AB’deki tüm halk için hareketlilik olanağını daha da güvence altına alma yönünde gerçekten önemli bir değişim anlamına geldiğini söyledi. Değişimin anahtarı, bir yandan egzoz emisyonları konusunda Euro 6 standartlarına dönüşle ilgili, ancak aynı zamanda test koşulları ve kamyonlara yönelik koşullar da önemli ölçüde değişti, diye ekledi. Ona göre Euro 7 standardının orijinal şekli, otomobil endüstrisine yönelik bir dış tehdit ve özellikle en küçük binek araçların bulunabilirliğine yönelik bir dış tehdit anlamına geliyordu.