VISAKHAPATNAM: Hindistan Yönetim Enstitüsü Direktörü – Visakhapatnam Prof M. Chandrasekhar öğrencilerin birinci sınıfta bir gün, ikinci sınıfta iki gün, üçüncü sınıfta üç gün vb. sanayide çalışacakları ve eğitimlerini tamamlamadan önce gerekli becerilerle donatıldıkları bir model geliştirilmesi önerilmiştir. eğitim. İki günlük etkinlik kapsamında ‘beceriler ve eğitim’ konulu bir panel tartışmasında konuşma küresel yatırımcı zirvesi Cumartesi günü Prof. Chandrasekhar, Hindistan Beceri Raporu 2022’nin Andhra Pradesh’in maksimum istihdam edilebilir yetenek ve İngilizce dil yeterliliği sağlama açısından en iyi destinasyonlar arasında olduğuna işaret ettiğini söyledi. “Devlet bu devasa yetenek havuzuna güvenebilir. Müşteriyi tanımak, herhangi bir ticari girişim için çok önemlidir. Bizim için eğitim kurumlarında toplum, hükümet ve iş dünyası müşterilerdir. Ürünlerimizin (öğrencilerimizin) müşterilerimiz için uygun ve faydalı olmasını sağlamalıyız. Bilmek yeterli değildir; başvurmak zorundayız. İstemek yetmez; yapmalıyız,” dedi Profesör Chandrasekhar, Johann Wolfgang von Goethe’den alıntı yaparak.
Dr. AICTE Baş Koordinatörü Buddha Chandrasekhar, hızla değişen teknoloji senaryosundan ve değişimlere ayak uydurmanın gerekliliğinden bahsetti. “Örneğin, gelecekte bir araba mühendisi yerine bir araba yapımında veri analitiği, yapay zeka ve makine öğrenimi kilit rol oynayabilir. Müfredatların en son trendler ve gelişmekte olan teknolojilerle uyumlu hale getirilmesi gerekir. Bu, Andhra Pradesh öğrencilerinin küresel bir iş gücü olmasına yardımcı olacak,” dedi Dr Chandrasekhar. AP’nin ülkede 2020 Milli Eğitim Politikasını uygulayan ilk eyalet olduğunu sözlerine ekledi.
Diğer uzmanlar, Endüstri 4.0 çağında sürekli öğrenmenin, müzakere becerilerinin ve dijital yönetim becerilerinin öneminden bahsetti. Oturum ayrıca ChatGPT’ye ve kurumların öğrencilerin ChatGPT gibi teknolojileri kullanmasını veya kötüye kullanmasını engellemesi gerekip gerekmediğine ışık tuttu.