İlk başlarda hızlı tren tecrübem yok ama uzmanlar. onu görmek isterler

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Yüksek hızlı hatların kamu kullanımına açıklanmasının yüksek hızlı hatların inşasını başarılı kılması gerektiği konusunda, Ticaret Odası R’nin sanayi temsilcileri ve yerel demiryollarıyla ilgilenen uzmanlar tarafından yakın zamanda yapılan bir toplantıda anlaştılar. Onlara göre, gerçek ulaşımı daha da hızlandırmak istiyorsa, inşaat yolunun saatte 100 kilometrenin üzerindeki hızlara hazırlanma biçiminde de eşit derecede fark edilebilir bir değişiklik gerektiriyor.


Ticaret Odası’nın ulaşım uzmanı Jan Sechter, ilk demiryolunun tamamlandığında yüksek hızlı hat için kullanılması gerektiğini, çünkü bu devlete ait şirketin yapabileceği iddialarının duyulduğunu söyledi. . Öte yandan, yeşil çayırların inşası ile birlikte, hattın Güneydoğu Sudomice’den Orta Doğu Votice’ye uzanan bölümü tek istisnadır.


R Ticaret Odasının tavsiyelerine göre, idare bir hükümet komiseri veya ilgili bakanlardan oluşan bir heyet tarafından yetkilendirilmiş bir temsilci tarafından devralınmalıdır. Martin Kupka’nın ulaşım departmanına ek olarak, devam eden projenin sorumluluğu yerel kalkınma, endüstri veya çevre departmanına devredilecek.


Uzmanlara göre ortak sorumluluk, Avrupa Birliği’nden gelen çeşitli fon kaynaklarının etkin bir şekilde kullanılmasını sağlamanın en iyi yoludur. Ve binaların çevreye etkisi sorgulandığında gereksiz gecikmeler olmasın diye.


Polonya’da ulaşım yapılarını hazırlama telaşı Çek Cumhuriyeti’ndeki insanları da meşgul etti, örneğin bir anonim şirket Varava yakınlarındaki yeni havalimanına bağlanan yüksek hızlı hatların projesi üzerinde çalışıyor. Kendi tahvillerinizi ihraç etme ve böylece emeklilik projesi için tasarruf etme fırsatı vardır.


Belediyeler için ekoloji ve lkadlo



Yüksek hızlı demiryollarının yapımını hızlandırmak için yeterince iyi bir neden var. 2017 tarihli hükümet raporu, hızlı yolun 2045 yılına kadar tamamlanacağını iddia ediyor, ancak gerçekte iki olması gerekiyor. Çekya, bu rotanın bazı bölümlerinin Avrupa geçiş yolları ağına entegrasyonu için şimdiden bastırdı. Oda, ekibin bir yandan sıkı bir finansman yolunu açtığını, ancak aynı zamanda rotayı 2030 yılına kadar bitirmeyi taahhüt ettiğine dikkat çekiyor.


Onlara göre tamamlamayı en az 2035’e kadar hızlandırmak mümkün olacak. Ancak bir değişikliği kabul etmek gerekecek.


Hızlı tren hattını hazırlayan kuruluşa göre Ulaştırma Bakanlığı sorumlu değil. Yüksek hızlı hatların yapımında ve müteakip inşaatında demiryollarının yönetimi, yeterlilikler, inşaat durumu, yapım aşamasındaki istasyonla inşaat ve işletme bağlantıları ve yabancı kuruluşlarla kurulan temaslar ve işbirlikleri nedeniyle yeri doldurulamaz bir rol oynamaktadır. departmandan Frantiek Jemelka’ya göre. Ona göre mevcut durumda herhangi bir kurum oluşturmak mantıklı olmayacaktır.


Diğerleri, tesisin yüksek hızlı hattın inşası için işbirliği yapmak istediği odanın önerilerini reddetmedi. Örneğin, bu kadar önemli bir binanın çevresel etki değerlendirme sürecinin Çevre Bakanlığı tarafından belirlenecek başka bir formla değiştirilmesi olasılığıyla ilgileneceğim. Önce Avrupa Birliği izin veriyor. Ancak Jemelka’ya göre, bu prosedürün çevre ana departmanı tarafından onaylanması gerekecek.


Uzmanın öne sürdüğü öneriler arasında, örneğin, topluluk üzerinde olumlu bir etkisi olmayacak olan tümseklerin arkasına bir altyapı binası inşa edileceği gerçeğinin topluluk tarafından tazmin edilmesi olasılığı vardı. Bu tür belediyeler, projeye tahsis edilen parayı kendi ulaşım tesislerinin veya diğer kamu yararına olacak projelerin inşasında kullanmak üzere kullanabilmelidir.


1.2 trilyon çok değil mi?



Yurtiçi yüksek hızlı hatlara sahip Pten, bölge şehirlerinin yarısını Prag’a bağlayarak yolculuğun iki saatten az sürmesini hedefliyor. Aynı zamanda Çek Cumhuriyeti de yurtdışında inşa edilen benzer bir hatta bağlanacak.


Bu güzergahın kollarının ilk inşaatı yaklaşık 650 milyar krona mal olacak. Ancak, Ulaştırma Bakanlığı yavaş yavaş meblağları ortaya çıkardı, şimdi bir ile 1,2 trilyon kron arasında değişen bir meblağ. Kayda değer bir enflasyonla bile, bu oran makul olmayan bir şekilde yüksek görünüyor.


Ticaret Odası R, bir kilometrelik yüksek hızlı hattın fiyatının Fransa, Polonya veya İspanya’daki benzer binaların fiyatını iki veya üç katına çıkaracağının düşünülemez olduğunu söyledi. Tahmini bütçenin fazla tahmin edildiğini belirtmek gerekir. ama küçümsenmemeli. Demiryolu şirketlerinin fiyatları, örneğin, sözde PPP projesinin (kamu ve özel sektör işbirliğinden kaynaklanan, Kamu Özel Ortaklığı, editörün notu) kullanılması olasılığına ilişkin Ocak tartışması sırasında yükseliyordu. Parlamento R.


Şu anda en kötü inşaatlar, Perov ve Ostrava arasındaki PrahaBrno ve VRT Moravsk Brno güzergahındaki Prag ve Bchovice arasındaki bölümlerdir. 2026’da her iki yolda da inşaatın başlamasıyla birlikte.