IIT-Madras ve Tamil Nadu Hükümeti okul eğitimini iyileştirmek için güçlerini birleştiriyor

ManK

New member
YENİ DELHİ: 90 bin öğrenci, IIT-Madras araştırmacıları ve Tamil Nadu Okul Departmanı için öğrenme kalitesini artırmak amacıyla 6.000 devlet okulunda yeni inşa edilen yüksek teknoloji laboratuvarlarında konuşlandırılacak yeni bir öğrenme yönetim sistemi başlatılıyor Eğitim dijital testleri ve öğrencilerin öğrenme deneyimlerini iyileştirmek için güçlerini birleştirdi.
HTE ve HTE arasındaki işbirliği Tamil Nadu hükümeti mevcut dijital öğrenme platformunu doğaçlama yaparak ve değerlendirmeye dayalı bir öğrenme yönetim sistemine güncelleyerek öğrencilere daha zengin bir öğrenme deneyimi sağlamaktır.
Şu anda, Tamil Nadu’daki okul öğrencilerinin sınıf eğitimi, dijital bir öğrenme platformu, yani Eğitim Yönetim Bilgi Sistemi. IIT-M araştırmacıları, yapay zeka ve veri bilimi uzmanlıklarını, değerlendirmelerin yürütülme şeklini iyileştirmenin yollarını ve eğitim materyallerinin dağıtımı için bir çerçeve tasarlamak için kullanacaklar.
Araştırmacılar, geniş bir araç yelpazesi oluşturmak için eğitim departmanının taksonomiye dayalı içerik eşlemeye yönelik son çabalarını temel alacak. Bunlar, değerlendirme oluşturma, dolandırıcılık tespiti dahil performans değerlendirmesi ve öğrencinin öğrenme sürecini izlemek için çeşitli panoların yanı sıra okul ve bölge düzeyinde izlemeyi içerir.
Bu girişim, alanında araştırma, eğitim ve sosyal yardım faaliyetlerinden yararlanma vizyonuyla IIT’de bulunan bir merkez olan Robert Bosch Veri Bilimi ve Yapay Zeka Merkezi’nden (RBCDSAI) öğretim üyeleri, öğrenciler, proje personeli ve kanal ortakları tarafından yönetilecek. veri bilimi ve yapay zeka.
Yönetim çalışmaları bölümünde doçent ve RBCDSAI’nin çekirdek üyelerinden Nandan Sudarsanam, baş araştırmacıdır. “Dijital ortam, içeriği uyarlamamıza ve ilerlemeyi başka türlü hayal bile edilemeyecek şekillerde izlememize olanak tanıyor. Veri odaklı bir çerçeve ve bu ortamda çalışan bir dizi faydalı araç oluşturarak eğitimin kalitesini artırmaya çalışıyoruz.”
Girişim üç aşamada uygulanacak: ilk aşama eğitim materyalleri ve değerlendirme için içerik yönetimine odaklanacak, ikinci aşama eğitim materyalleri ve değerlendirme için teslim ve geri bildirim üzerinde çalışacak ve üçüncü aşama veri analitiği, panolar ve raporlama sistemine odaklanacak. .
Tamil Nadu Okul Eğitim Departmanı Komiseri Thiru K Nanthakumar, “Devlet, yeterlilik temelli bir öğretme ve öğrenme modeline doğru ilerliyor. IIT-M ile ortaklığımız, bunu tüm devlet ve devlet destekli öğrenciler için gerçeğe dönüştürmek için kritik bir adımdır. Bu girişimle, öğrenciler ve öğretmenler için kişiselleştirilmiş öğrenme yollarını ve öğretme ve öğrenme uygulamalarının hedeflenen gelişimini sağlamayı umuyoruz. Bu girişim, özel okullardaki öğrenci ve öğretmenlere de tamamen açılacak.”