Hindistan ve Singapur’dan eğitimciler Mumbai’deki erken çocukluk eğitimini iyileştirmek için birlikte çalışıyor

ManK

New member
Yeni Delhi: Ebeveyn etkileşimleri ve katılımı, öğretmen değerlendirmeleri, oyun kolaylaştırma, sosyal gelişim ve sınıf ortamı, Hindistan’dan eğitimcilerin ve Singapur “Erken” sırasında çalıştı çocuklar için eğitim Müfredat Geliştirme ve Pedagoji”. Kapasite geliştirme girişimi, Singapur Uluslararası Vakfı (SIF) ve Muktangan Eğitim VakfıMumbai’deki belediye okullarına rehberlik eden kar amacı gütmeyen bir kuruluş.
Projenin 2017’de başlamasından bu yana, Singapur’dan 32 eğitimci, Maharashtra’daki erken çocukluk eğitiminin (ECE) profesyonel standartlarını yükseltmek için Mumbai’deki yaklaşık 700 eğitimciyle yakın bir şekilde çalıştı.
Bölüm Direktörü Ng Herk Low, “Bu beş yıllık projenin başarısı, Singapurlular ve Hintli meslektaşlarının insandan insana ortak zorluklar üzerinde birlikte çalıştıkları SIF ile Hindistan arasındaki 26 yıllık dostluğun bir başka kilometre taşını işaret ediyor” dedi. SIF’de Stratejik Yönetim.
Muktangan Education Trust’ın kurucusu Elizabeth Mehta şunları söyledi: “Kaliteli erken çocukluk eğitimi, herhangi bir toplumun ekonomik ve sosyal gelişiminin temel direğidir. Öğrenme alışverişi, daha yüksek mesleki standartlar ve gelişmiş EÇE müfredatı ile sonuçlanmıştır. Projenin bir itici güç, ülkelerimiz arasında daha fazla kültürlerarası işbirliği ve dostluk olacaktır.”
Program sırasında öğretmen, projenin bir parçası olarak bir dizi yüz yüze ve çevrimiçi atölye çalışmaları, diyaloglar ve çalışma ziyaretleri gerçekleştirdi.
Singapur ve Hindistan’dan öğretmenler, ebeveyn etkileşimi ve katılımı, öğretmen değerlendirmeleri, oyun rehberliği, sosyal gelişim, sınıf öğrenme ortamları, kapsayıcı uygulamalar ve erken müdahaleler gibi konularda işbirliği yaptı.
Proje sırasında, 34 Hintli Usta Eğitmeni de diğer EÇE öğretmenlerini eğitmek için gerekli bilgi ve becerilerle donatıldı.
En az 3.400 Hintli ECE öğretmeni müfredatı nasıl iyileştireceğini öğrendi ve yeni pedagojik ve değerlendirme becerileri kazandı. Toplu olarak, Maharashtra’daki yaklaşık 45.000 eğitimci ve öğrenci bu projeden yararlandı.