41 yaşındaki Kopeck’in 11 kez üstünlük sağladığı ve çok sevdiği pistlerde durumu pek iyi değil. Ama ona göz kulak ol.
27 yaşındaki Adam Bezk, 23 yaşındaki Dominik Sttesk ve 24 yaşındaki Erik Cais bu yıl dördüncü ila yedinci sırayı aldı (aralarında yalnızca 31 yaşındaki Mlad Boleslav’dan Filip Mare beşinci sırada yer aldı) ), liderin 51 saniye ila 1 dakika ve 11 saniye gerisindeydiler.
Nesiller geliyor. Adam Bezk, Dominik Sttesk ve Erik Cais, Leton Barum Rallisi’nde (soldan sağa) ilk yediye girmeyi başardı.
Cais, Honza’nın iyi vakit geçirmesini ve gençlerin daha da ileri gitmesini umuyorum, dedi. Ancak gençlerin yaşlanması söz konusu, dolayısıyla toplantının ne zaman eşit olacağı konusunda bir soru var, diye şaka yaptı. Her gün, şampiyonlar gibi Fabia’ya pilotluk yapan (farklı modifikasyonlarla da olsa) Doğu Moravyalı üçlü, daha sonra Kopecki ve Vclav Pech’i takip edeceklerini belirtiyor ancak yerli ralli sporunu benimseme konusunda da bir o kadar hızlılar. Bundan bir dakika daha uzun ama bazı dövüşlerde ona yetişmek kolaydır.
Cais onu iki yıl önce Zln’de yenmişti ancak son özel etapta birincilikten geri kalmıştı. Hatta Bohemya’daki tatilim sırasında bunu sansasyonel bir şekilde yapmayı başardım.
Ne zaman onu yenebileceğimizi düşünsek, elinden bir şeyler çıkarıyor, şampiyon Bezk’i övüyor. Onu yenmeyi çok isterdik ama benim çok büyük bir deneyimim var ve baştan çıkarıcı bir arabayla milyarlarca kilometre yol kat ettim.
Bu üçlünün Kopeckho ile ne zaman eşit rekabete gireceği konusundaki tüm tartışmalar tek kelime etrafında dönüyor. Bunlar deneyimlerdir. Eski dünya ve Avrupa şampiyonu, 10 kez cumhuriyet şampiyonu, bende bunların üçlüsü bir arada var.
Dominik Sttesk ve Ji Hovorka Barum Rally Zln pistinde
Bezk, Honza’nın her türlü kriz durumuyla başa çıkabileceğini fark eder. Baskı altında hareket edebiliyor, bu yüzden onu altına almak kolay değil. Aramaktan korkmayın.
Kopeck hatalardan vazgeçmeyen bir rakip. Bunlardan ancak çok azını alabiliyorum, dolayısıyla rakiplerinin de aynı şekilde olması gerektiği açık. Aksi takdirde endişelenmeyin. Sttesk, hızlı gidiyoruz ve hızlanacak çok fazla alan yok, bu nedenle ritmi yakalamak gerektiğini belirtti. Defans oyuncusu yazın en hızlı başlamamıştı bile. Az mesafeden mücadele etti, tam tersine çorbacının baskısına soktu beni. Ve sen buna direnmedin ve bir hata yaptın. Kusura gelince, pistteki veya Sttesk’teki saat, optimum sürüş ritmini değiştirmedi.
İnanılmaz bir iş çıkardı ve Cais köstebeğe liderlik edenin Bay Kopeck olduğunu kabul etti.
Kulağa çelişkili gelse de Kopec, bir ev sahibi takıma sahip olduğu için heyecanlı. Sebep? Diğer sürücülerle yarışmak onun için bir ilişki için yarışmaktan çok daha ilginç.
Sürüş şekillerinden memnunum ve Kopeck’teki rakipleri takdir ettim. Adam Bezk zirveye ulaştı ve son elemede bronz madalya kazanamaması çok yazık. Eminim, sahip olduğum arabayla gitmesi gerekir. Ama bunlar deneyimler, belki biraz sinirler. O hâlâ genç bir adam. Konsantre olmanız ve içine girmeniz gerekiyor.
Sttesk ve Bezek’in bu yıl Kopeck’in yarış pistlerinden birine binmesi gerekiyor. Ulusal şampiyonada genel şampiyonluk için yarışacağınız Paejov’daki ulusal şampiyonanın finalinde buluşun. Bu nedenle yeterli motivasyona sahip olamayacaklar.
Sadece Dünya ve Avrupa şampiyonalarında başlamayı tercih eden Cais, önümüzdeki sezon muhtemelen Kopeckho’ya meydan okuyacak. Motor sporları kodundaki fabrika sürücülerinden bazıları, en yüksek serinin parçası olan Orta Avrupa Rallisi’nin tamamına sahip değil. Tam tersine Cais oraya gidecek.
27 yaşındaki Adam Bezk, 23 yaşındaki Dominik Sttesk ve 24 yaşındaki Erik Cais bu yıl dördüncü ila yedinci sırayı aldı (aralarında yalnızca 31 yaşındaki Mlad Boleslav’dan Filip Mare beşinci sırada yer aldı) ), liderin 51 saniye ila 1 dakika ve 11 saniye gerisindeydiler.
Nesiller geliyor. Adam Bezk, Dominik Sttesk ve Erik Cais, Leton Barum Rallisi’nde (soldan sağa) ilk yediye girmeyi başardı.
Cais, Honza’nın iyi vakit geçirmesini ve gençlerin daha da ileri gitmesini umuyorum, dedi. Ancak gençlerin yaşlanması söz konusu, dolayısıyla toplantının ne zaman eşit olacağı konusunda bir soru var, diye şaka yaptı. Her gün, şampiyonlar gibi Fabia’ya pilotluk yapan (farklı modifikasyonlarla da olsa) Doğu Moravyalı üçlü, daha sonra Kopecki ve Vclav Pech’i takip edeceklerini belirtiyor ancak yerli ralli sporunu benimseme konusunda da bir o kadar hızlılar. Bundan bir dakika daha uzun ama bazı dövüşlerde ona yetişmek kolaydır.
Cais onu iki yıl önce Zln’de yenmişti ancak son özel etapta birincilikten geri kalmıştı. Hatta Bohemya’daki tatilim sırasında bunu sansasyonel bir şekilde yapmayı başardım.
Ne zaman onu yenebileceğimizi düşünsek, elinden bir şeyler çıkarıyor, şampiyon Bezk’i övüyor. Onu yenmeyi çok isterdik ama benim çok büyük bir deneyimim var ve baştan çıkarıcı bir arabayla milyarlarca kilometre yol kat ettim.
Bu üçlünün Kopeckho ile ne zaman eşit rekabete gireceği konusundaki tüm tartışmalar tek kelime etrafında dönüyor. Bunlar deneyimlerdir. Eski dünya ve Avrupa şampiyonu, 10 kez cumhuriyet şampiyonu, bende bunların üçlüsü bir arada var.
Dominik Sttesk ve Ji Hovorka Barum Rally Zln pistinde
Bezk, Honza’nın her türlü kriz durumuyla başa çıkabileceğini fark eder. Baskı altında hareket edebiliyor, bu yüzden onu altına almak kolay değil. Aramaktan korkmayın.
Kopeck hatalardan vazgeçmeyen bir rakip. Bunlardan ancak çok azını alabiliyorum, dolayısıyla rakiplerinin de aynı şekilde olması gerektiği açık. Aksi takdirde endişelenmeyin. Sttesk, hızlı gidiyoruz ve hızlanacak çok fazla alan yok, bu nedenle ritmi yakalamak gerektiğini belirtti. Defans oyuncusu yazın en hızlı başlamamıştı bile. Az mesafeden mücadele etti, tam tersine çorbacının baskısına soktu beni. Ve sen buna direnmedin ve bir hata yaptın. Kusura gelince, pistteki veya Sttesk’teki saat, optimum sürüş ritmini değiştirmedi.
İnanılmaz bir iş çıkardı ve Cais köstebeğe liderlik edenin Bay Kopeck olduğunu kabul etti.
Kulağa çelişkili gelse de Kopec, bir ev sahibi takıma sahip olduğu için heyecanlı. Sebep? Diğer sürücülerle yarışmak onun için bir ilişki için yarışmaktan çok daha ilginç.
Sürüş şekillerinden memnunum ve Kopeck’teki rakipleri takdir ettim. Adam Bezk zirveye ulaştı ve son elemede bronz madalya kazanamaması çok yazık. Eminim, sahip olduğum arabayla gitmesi gerekir. Ama bunlar deneyimler, belki biraz sinirler. O hâlâ genç bir adam. Konsantre olmanız ve içine girmeniz gerekiyor.
Sttesk ve Bezek’in bu yıl Kopeck’in yarış pistlerinden birine binmesi gerekiyor. Ulusal şampiyonada genel şampiyonluk için yarışacağınız Paejov’daki ulusal şampiyonanın finalinde buluşun. Bu nedenle yeterli motivasyona sahip olamayacaklar.
Sadece Dünya ve Avrupa şampiyonalarında başlamayı tercih eden Cais, önümüzdeki sezon muhtemelen Kopeckho’ya meydan okuyacak. Motor sporları kodundaki fabrika sürücülerinden bazıları, en yüksek serinin parçası olan Orta Avrupa Rallisi’nin tamamına sahip değil. Tam tersine Cais oraya gidecek.