Eğitim Bakanı Pradhan, G20 toplantısı hazırlıkları hakkında üst düzey bir toplantı düzenledi

ManK

New member
Yeni Delhi: Birlik Eğitim Bakanı Dharmendra Pradhan, Çarşamba günü hazırlıklarla ilgili üst düzey bir toplantıya başkanlık etti G20 toplantısı Yetkililer, 2023’te Hindistan’da yapılacağını söyledi. Pradhan, görüşmede eğitimin G20’nin öncelikli alanlarından biri olduğunu söyledi. öncesinde kapsamlı hazırlıklar yapılması çağrısında bulundu. G20 zirvesi Hindistan’ın başkanlığındaki toplantının, özellikle Hindistan’ın lansmanının ardından ülkenin eğitim sektöründe elde ettiği başarıları paylaşmak için de bir fırsat olduğunu söyledi. Milli Eğitim Politikası 2020‘ dedi Milli Eğitim Bakanlığı’ndan üst düzey bir yetkili.
“Bakan, Hindistan’ın gelişmekte olan tüm ekonomiler için küresel bir model olabilecek yeni bir eğitim modeli sunacağını söyledi. Ayrıca zirvenin büyük bir başarıya ulaşması için öğrencilerin, eğitim ve beceri kurumlarının katılımını istedi. Bakan ayrıca Hintli bilgi sistemlerinin zengin mirası ve katılımcıları Hindistan’ın dünyaya katkısı konusunda bilinçlendirmek” diye ekledi yetkili.
Eğitim Çalışma Grubu, dijital teknolojinin eğitimdeki rolü ve TVET (Teknik ve Mesleki Eğitim ve Öğretim) ve 28 Haziran 2023’teki G20 eğitim bakanları toplantısına kadar işin geleceği hakkında seminerler düzenleyecek.
“Eğitim Çalışma Grubu bir G20 EdWG raporu, en iyi uygulamaların bir özeti ve G20 Eğitim Bakanları bildirisine götüren iki seminer teması hakkında bir raporla öne çıkacak. NCERT, IISC, NSDC, IIT Madras, IIT Hyderabad gibi kurumlar , Beceri Geliştirme ve Girişimcilik Bakanlığı, UNESCO, UNICEF, OECD, vb. birçok öncelikli alanda bilgi ortaklarıdır” dedi.
Hindistan, 1 Aralık’tan itibaren G20’nin Başkanlığını üstlenecek ve etkinlikler ülke genelinde gerçekleştirilecek.
Eğitim kapsamındaki dört öncelikli alan şunlardır: özellikle harmanlanmış öğrenme bağlamında temel okuma ve yazma bilgisinin sağlanması; işin geleceği bağlamında yaşam boyu öğrenmeyi teşvik etmek için kapasite geliştirme; teknoloji destekli öğrenmeyi her düzeyde daha kapsayıcı, niteliksel ve işbirlikçi hale getirmek; ve araştırmayı güçlendirmek, daha yakın işbirliği yoluyla yeniliği teşvik etmek.