Dakar'ın yarısında Macík: Son derece memnunuz ancak defansif sürüş yapamıyoruz

QasiM

Global Mod
Global Mod
İkinci yarıya hangi taktikle gireceğiz? Önümüzde Dakar alayına rahatlıkla binebiliriz. Bu konuda savunmada olamayız. Kendi yemeğimizi yiyeceğiz. Kamyonuna bu ismi veren Mack TK, “Ne yapabiliriz, ne yapabiliriz” dedi.


Nerede yavaşlama gerekiyorsa yavaşlayalım, nerede uçma gerekiyorsa uçacağız. Şikayet edemeyiz, çok büyük bir sıçrama yaptık. MM Technology, Boş Çeyrek'ten (pou Rub al-Chl) önce 40 dakikalık bir kayıp yaşadığımızda ve şimdi tam tersi olduğunda neler olduğuna bakın.


Sonuç olarak Mack ilk yüz toplamdan maksimum düzeyde memnundur. Her günün avcının hayal ettiği kadar eşit geçmediği zamanlarda bile. Belki Dakar'ın bu kadar tk olmasının nedeni de budur. Benim için gerçekten de ilk günden bu yana Sadsk Arabistan'daki en zorlu Dakar oldu. Çok fazla kilometre, gerçekten yumuşak bir sürüş, yumuşak ve harika bir hızla gidiyor. Elbette herkes hapishanede nasıl davranacağını planladı ama hiç de öyle değil. En yüksek hızda uç, dedi Mack. Ayrıca dikkate alınması gereken bir gerçeklik olarak birkaç kusuru ve bir kontrol noktasını geçemediği için on beş dakikalık cezayı da alıyor.


Bahsettiği türden bir insan, kamyonda geçirdiği kahrolası geceden sonra yaptığı hakları övüyor. Enda'lı adamlar geçen sene çok iş yaptılar. Bunlar ayrıntılardı, bu yüzden tatmin oldum. Ve bu nedenle şu an bulunduğumuz yerdeyiz. Ama alayın türü beni her zaman değiştirir. Hadi şaşıralım.




Şu ana kadar baştan çıkarıcılar için en büyük sınav, Rub al-Chl hac yolculuğunda bir tamircinin yardımı olmadan idare etmek zorunda kaldıkları ve hatta geceyi bir zindanda geçirdikleri iki günlük bir aşamaydı. Kelimelerle bile anlatılamaz. Bir insanın anlaması için tutmanız gereken bir şey. Göller kuruduğunda yoldan çıkıp sonra 120, 130 hızla uçarken ve araba sürekli batarken büyük bir uğultu geliyor. Tüketim yüz kilometrede 200 litre ve gezgin aniden şöyle dedi: iki kilometre sonra Trojkov kumullarına çıkacağız. Mack, dünyanın dördüncü büyük hac yolculuğunun aşamasını şöyle anlattı: Oraya çıkıyorsunuz ve oraya büyük bir hızla atlamanız gerekiyor ve bunun işe yarayacağını umuyorsunuz. Kusurlara dikkat etmeli, yakıt aramalı ve sürekli bir yol aramalısınız.


Kadınlar için hac yolculuğunda geceleme büyük bir deneyimdi. Krishna'ydı bu. Orada 30’a yakın kişi vardı, göndericiden çadır aldık, kendi matımız, uyku tulumumuz vardı. Kendi topumuz olmasına rağmen bir paket yiyecek aldık. Eğlendik. Ayrıca teknikle ilgili hiçbir şey olmadığı için dedi Mack. Ve eğer dokuz buçukta yatarsak ki bu normalde evde bile yapılmaz çünkü çocuklarımız var, diye gülümsedi.


Günün iki günlük etaplarının sonuçları her seferinde bir kamyonu taradı. Katılımcıların ezici çoğunluğu nron pistiyle baş edemedi. Eğer sınırın ötesinde olsaydı? Kararım çılgınca çünkü ilk kamyon gibi sürdüm. Bunun artıları ve eksileri var. Eğer çok fazla eğim ve benzeri yoksa geçebilir misiniz bilmiyorum. Nispeten kolaydı. Gerçekten nadir görülen toplam 25 giriş vardı. Mack, eğer arabam, ekibim ve yıllar içinde edindiğim tecrübe olmasaydı tırmanamazdık dedi. Dakar'dan önce pek çok insanın kum tepelerine gitmemesi de bunda rol oynadı.


Organizatörlerin baştan çıkarıcı kadını yanıltıp yönlendirmediğini değerlendirmek istemiyordu, çünkü zindanda kimsenin hangi yolu seçtiğini de bilmiyordu. Bir kum tepesini geçersiniz, diğerleri onu kazar ve bilemezsiniz. Bizim için sınır ötesi değildi. Duraktan durağa uçtuk. Mack, bu kamyonların ancak bu kadar ileri gidebildiğini ekledi.