Atmedia: Tatillerde televizyon izlenme oranı yaklaşık yarım saat azaldı

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Yaz aylarında televizyon izleme oranının düşmesi bir kuraldır. Pavel Mller, Atmedia şirketindeki Araştırma ve Pazarlama televizyon izleyiciliğinin elektronik adının resmi verilerine atıfta bulunarak, son beş yılda Nisan ve Ağustos aylarında ortalama TV izleme süresinin yıllık ortalamanın beşte birinden az olduğunu söyledi. .


Yayıncı, temmuz ayında bile düzenli olarak televizyon izleme rekoru kırarken, tam tersine Aralık ayında, özellikle Noel tatilinde izleyiciler en fazla bir saatini ekran başında geçiriyor.


Atmedia so leton verilerine göre yıl içinde televizyon izleme kuralı doğrulandı. 1.569 yaşındaki izleyiciler, nisan ve ağustos aylarında günde ortalama iki saat 35 dakika televizyon izleyerek geçirirken, ocak ayından haziran ayına kadar bu süre günde ortalama 2 saat 10 dakika, yani 35 dakika daha fazlaydı.


Nisan ve Ağustos aylarında kız çocuklarında televizyon izleme oranı tüm yaş kategorilerinde daha düşüktü, hatta bazılarında daha da fazlaydı. Örneğin, 1.524 yaşındaki izleyiciler yılın ilk yarısına göre ortalama %13 daha az televizyon izlerken zaman harcadı, 3.544 yaşındaki izleyiciler ise %25 oranında televizyon izledi.


Yaz yılının ilk beş ayına göre temmuz ve ağustos aylarında takipçi sayısında %16’lık bir düşüş kaydeden Operatör Telly de benzer bir deneyim yaşadı. Verilerine göre izleyiciler 2016 yılında %9 daha az TV içeriği tüketti. Aksine, Telly’nin istatistiklerine göre bu yıl Ocak ayı şu ana kadarki en güçlü aydı ve Aralık ayında bile geleneksel olarak yüksek izlenme oranı vardı.


Yıllar geçtikçe izleyiciler tematik istasyonlara sadık kaldı



Televizyona olan ilgimin yanı sıra tematik televizyon kanallarına da ilgim var. Tematik televizyon istasyonlarının izleyicileri genellikle yaz tatillerinde bile en sevdikleri programları izleyen sadık kızlarıdır. Mller, büyük bir televizyon kanalının tekrar gösterimli bir tatil programı programı hazırlarken, bu dönemde tematik televizyon istasyonlarının genellikle programlarının galasından sonra yayın yaptığını belirtti.


Yıl içinde tematik televizyon kanallarını soruyorsunuz ve böylece 1.569 kişilik hedef kitledeki izleyici sayısına göre Temmuz ve Ağustos aylarının aynı döneminde %5,9’a ulaşan portföyündeki bu istasyonların izlenme sonuçlarını doğrulamış oluyorsunuz. – yaşındaki kızlar.


Atmedia Genel Müdürü Michaela Surkov, ervenec’in bu yılın temmuz ve nisan aylarıyla birlikte izlenme oranında %6’ya ulaştığımız ilk aylardan biri olduğunu söyledi. 1.569 yaşındaki kızların yüzde 64’ü Nisan ve Ağustos aylarında 24 küçük televizyon kanalından en az birini açarak günde ortalama 1 saat 10 dakikayı bu kanalları izleyerek geçiriyor.


Geçtiğimiz iki ayda beş ücretli film ve televizyon kanalı, Atmedia medya ajansının tarihin en yüksek satışlarına katkıda bulundu. Nisan ve Ağustos aylarında AMC, AXN, CANAL+ Action, CS Film, FilmBox, FilmBox Stars, Film+ ve JOJ Cinema televizyon istasyonlarının 1.569 yaşındaki izleyicilerin toplam izlenme sayısı yılın ilk yarısına göre %5 arttı.


Örneğin JOJ Cinema’da Black Baron, FilmBox’ta Terroristka ya da CS Film’de Pyn Princezna filmleri en çok izlenen programlar arasında yer aldı. En çok izlenen yabancı filmler arasında AMC’deki Fantomas, FilmBox’taki Elitn zábík ve JOJ Cinema’daki Pd Londna vardı.


Benzer bir bhem lta eğilimi Nova TV tarafından da kaydedildi. Meziron ayrıca izleyicilerin gişe rekorları kıran filmlerin, popüler sitcom’ların veya polisiye klasiklerinin keyfini çıkarabilecekleri temalı istasyonlar da gönderdi. Örneğin Nova’nın program editörü Silvia Majesk, iDNES.cz’ye verdiği demeçte, Power Rangers: Space Adventures filminin Nova Cinema’da 15-54 hedef grupta %11,42’lik bir payla öne çıktığını söyledi.


Kasım ayının öne çıkan dizisinin yaz ve yaz sezonuna damga vuran Police Modrava dizisi olduğunu sözlerine ekledi. 4+ yaş grubunda ortalama 1 milyon 117 bin izleyici olay mahallerini kaçırmazken, 15-54 yaş grubundaki izleyicilerin payı yüzde 26,4 oldu.


Nova Grup’un yaz programı, geçen yaz olduğu gibi ana yayında 15-54 yaş grubundaki izleyicilerin yaklaşık %37’sine ulaştı. Majesk, Nova Grubu’nun sadece yaz aylarında değil, yaz aylarında da 15-54 yaş grubundaki kızlar arasında bir numara konumunu teyit ettiğini özetledi.


esk televizyonu (T) 15+ yaş grubunda toplam izlenme oranı %29,08’e ulaştı ve böylece Karolna Blinkov’a göre yurt içi televizyon pazarında açık ara bir numara oldu. Yılın ilk yarısında T izlenme oranı %30,10 oldu. Geçen yıl tatillerde %30,80’e ulaştı ve devlet televizyonunun haberine göre bunun o dönemde zaten T3 gönderildiğini belirtmek gerekir.


Yeni dizi OKTOPUS’un ilk bölümünün 1 milyon 340 bin izleyiciyle tatillerde T’de en çok izlenen dizi olduğunu, ardından Chalupi, City of Crime Plze, City of Crime Ostrava veya Vechnoprty dizilerinin geldiğini sözlerine ekledi.


Atmedia verilerine göre film ve dizi televizyon istasyonlarının yanı sıra yaz tatillerinde çocuk televizyon istasyonlarının sayısı da düzenli olarak artıyor. Örneğin Atmedia portföyünde yer alan ücretli kanallar Disney Channel ve Minimax’ın toplam izlenme sayısı 414 yaş grubu arasında bu yılın ilk yarısına göre %26 arttı.