Altın Noktalı Virgül bu yılın finalistlerini açıkladı, 171 eser öne çıktı

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Zlat stednk son yıllarda hem ter hem de kalite açısından büyümüştür. Halkla İlişkiler Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Pavel Vlek, yılın 22. yılının profesyonel iletişimin hala daha iyi, daha tutarlı ve giderek daha fazla özgün değerlere dayandığını gösterdiğini söyledi.


Anlam taşıyan ve markanın ve organizasyonun hedeflerini gerçekleştirmeye yardımcı olan iletişimin işlevsel temelinin sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk platformu üzerine inşa edildiğini sözlerine ekledi.


Bu yıl yarışmaya en fazla beş aday gösterilerek en düşük teklif verenler arasında şunlar yer alıyor: DPD Çek Cumhuriyeti, Kaufland esk republika, Plzesk Prazdroj ve SK Slavia Praha.


Ajanslardan Adison, AMI Communications, Boomerang Communications, Fleishman-Hillard, MSL Czech Republic, Ogilvy, Realness:, SKPR Strategies ve Svengali Communications en yüksek puanı aldı.


Halkla ilişkiler, iletişim ve görsel-işitsel üretim alanında uzman 123 kadından oluşan toplam 18 jüri, mayıs ve nisan ayı ortasında 29 ana ve branş kategorisindeki kırmızı rozetleri değerlendirdi.


Bu yılın en popüler ana kategorisi Sosyal Sorumluluk, Sürdürülebilirlik ve ÇSY olurken, onu Yaratıcı Fikir ve Bütünleşik Kampanya kategorileri takip etti. Spor, rekreasyon, sanat, medya, turizm ve gastronomi, kar amacı gütmeyen sektör ve finansal hizmetler sektör kategorileri arasında başı çekiyor.


Geçtiğimiz yıl yapılan çalışmalar sonucunda Slovakya'dan da 29 proje yarışmanın kısa listesine girdi. Yenilikçi ve yenilikçi işleme ile Slovak projeleri her zaman daha hızlıdır. PR Kulübü'nün genel yayın yönetmeni Michaela Piiov, jürinin bu yıl da en azından kazanılan içgörüyü ve yeni teknolojiyi kullanan yaratıcı, basit fikirleri değerlendirdiğini ekledi.


Geleneksel olarak iletişim kapısının yaklaşık beş yüz temsilcisini bir araya getiren ve 12'nci Perşembe günü Prag'ın Slovansky dom'un Empire Hall bölgesinde gerçekleştirilen tören duyurusu sırasında, Halkla İlişkiler Kulübü bireysel kategorilerde kazananı duyurdu ve olağandışı unsurlara sahip kaliteli çalışma için En Beğenilen ödüle layık görüldü.


Bu yıl yine başvuru sahibi Prestin beş kategoride Büyük Ödül'e layık görüldü: Yılın Projesi, En İyi Ajans, Yetenek, Halkla İlişkiler Kişiliği ve yeni kategori Verimlilik Adamları. Bu beşinci fiyat, bütçenin etkin kullanılmasının ve iletişim faaliyetlerinin sonucunun değerlendirilmesinin yolunu yansıtmaktadır. Ve en iyi sekiz, Dünya Halkla İlişkiler ve İletişim Ödülleri'ne gidiyor.