Aapli’de 1,15 bin seyahat Her gün Otobüs | Nagpur Haberleri

HakikaT

Global Mod
Global Mod
Nagpur: Faz-I Metro tren güzergahları 11 Aralık’ta faaliyete geçtikten sonra bile, Aapli Otobüs filosundaki yolcu sayısı 1,10 lakh ile 1,16 lakh arasında dalgalanıyor. Bu, Aapli Otobüsünün Nagpurians için tercih edilen bir uygun fiyatlı toplu taşıma şekli olmaya devam ettiğini gösteriyor.
NMC’nin ulaşım departmanından elde edilen veriler, 12 Aralık’ta 360 Aapli otobüsünde seyahat eden yolcuların 1,16 lakh olduğunu ortaya çıkardı. Bilet satışlarından elde edilen gelir Rs 26.92 lakh’ı aştı.
NMC’nin ulaşım departmanından üst düzey bir yetkili, Aapli Otobüsündeki yolcu sayısının istikrarlı bir şekilde kuzeye doğru hareket ettiğini söyledi. Örnek olarak, 24 Kasım’da toplam yolcu sayısı 1.03 lakh idi. NMC, bilet satışlarıyla 23.50 Rs lakh gelir elde etti.
Pazartesi günü Aaplı Otobüsü’ndeki yolcu sayısı bu sayıyı yaklaşık 13 bin kişi aştı. Yolcu sayısındaki artışın yanı sıra, otobüs başına km başına NMC (EPKM) geliri şu anda yaklaşık 38,44 Rs’dir.
Altı depodan en yüksek ciroya sahip EPKM, Patwardhan Ground deposu tarafından kaydedildi. 112 otobüs çalıştırarak, bu depo 12,89 bin Rs gelir elde etti ve bu da 60,65 Rs EPKM’ye eşit. 22,50 Rs ile en düşük EPKM, altı e-otobüs işleten Tejaswani Depot tarafından kaydedildi.
NMC, üç kırmızı otobüs ve iki elektrikli otobüs şirketi aracılığıyla yaklaşık 360 Aapli otobüsünden oluşan bir filo işletmektedir. Bu otobüsleri çalıştırmak için, NMC’nin 180 standart otobüs filosunu işletmek için km başına maliyeti yaklaşık 74,34 Rs, 150 midibüs km başına 68,27 Rs, 45 minibüs 53,10 Rs ve maliyet 47,39 Rs tutarındadır. altı Tejaswani elektrikli otobüsü için km başına ve 40 Evey elektrikli otobüsü için km başına 66,33 Rs.
Belediye Komiseri Radhakrishnan B.
Salı günü Aapli Otobüs program yöneticisi Delhi Entegre Çok Modlu Transit Sistemi (DIMTS) Ltd’ye üç aylık bir uzatma veren sivil lider, TOI’ye NMC’nin önümüzdeki günlerde rota kamulaştırmasına gideceğini söyledi. “Otobüsler sadece kazançlı güzergahlarda kullanılıyor. NMC’nin ana itici gücü yolcu konforu olacak” dedi.
“Yakın gelecekte NMC, tüm standart dizel otobüsleri klimalı e-otobüslerle değiştirmenin yanı sıra, Aapli Otobüsü yolcularına şehir içi otobüs hizmetleri hakkında gerçek zamanlı bilgi sağlayacaktır” dedi.
Ayrıca NMC, DIMTS’nin yerini alacak olan yeni Entegre Otobüs Taşımacılığı Yönetimi (IBTM) İşletmecisi için bir ihale üzerinde çalışan bir proje yönetim danışmanı görevlendirdi.